پارسی وب
دانلود بازی و نرم افزار و بازی و ...

 بازی Typing of the Dead Overkillیک بازی بر پایه تایپ است که بر اساس بازی The House of the Dead Overkill که در سال ۲۰۱۱ برای PS3 منتشر شد ساخته شده است. در این بازی به جای به دست گرفتن تفنگ و تیراندازی کردن، باید روی سرعت انگشت های خود حساب باز کرده و تلاش کنید با تایپ سریع عبارات به نمایش درآمده روی تصویر، زامبی ها را از بین ببرید. به کسانی که دوست دارند سرعت تایپ خود را افزایش دهند و علاقه ای هم به فضاهای ترسناک و هیجانی دارند این بازی را توصیه می کنیم.

 

The Typing Of The Dead Overkill PC-CPY

 

The Typing of The Dead Overkill pc cover دانلود بازی The Typing Of The Dead Overkill برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بازی در دهه ۵۰ میلادی در سانفرانسیسکو رخ می دهد و کاراکتر اصلی بازی شخصی به نام Joe است که به دلیل سرقت مسلحانه به ۴۰ سال حبس محکوم شده است.در طی بازی شاهد او و همسرش Christine خواهیم بود که مانند بازی های این سبکی با استفاده از سیستم کوله پشتی معماهای بازی را حل می کنند. گرافیک بازی بصورت کارتونی میباشد و حالت تحریری دارد و با حل پازل و معماهای چالش برانگیز بازی روایت جالبی پیدا میکند.

۱۹۵۴ Alcatraz PC-FLT

 

1954 Alcatraz pc cover small دانلود بازی 1954 Alcatraz برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

Thief PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت دوم بازی Thief.Update.v1.2.incl.DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Thief pc cover دانلود بازی Thief برای PC

 

dvd دانلود بازی Thief برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Thief برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 2 PC-CODEX

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 2 برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 Shadowrun Dragonfall افزونه یا DLC جدید بازی Shadowrun Returns است که مستقل از نسخه های قبلی عمل کرده و نیازی به نصب آنها ندارد ، بازی Shadowrun یک بازی فانتزی و علمی در سبک نقش آفرینی (rpg) و تاکتیکال است . این نسخه از بازی شامل یک کمپین کامل است که بیش از ۱۲ ساعت گیم پلی خواهد داشت همچنین شما در این بازی به یک شهر جدید پا میگذارید که از یک محیط گرافیکی زیبا و با کیفیت استفاده میکند در کنار آن شخصیت های جدیدی به بازی اضافه شده و آهنگ های جدید که توسط Sam Powell  آهنگساز عنوان Shadowrun Returns سگا جنسیس ساخته شده.یکی دیگر از ویژگی های بازی Shadowrun Dragonfall هدایت یک تیم کوچک در بازی توسط شما است که هر کدام از آنها دیدگاه ها و ویژگی های خاصی دارند و شما باید با توجه به ویژگی های آنها در ماموریت ها از آنها استفاده کنید.چند سلاح جدید هم به بازی اضافه شده از جمله sniper rifle, explosive grenade launcher و …

Shadowrun: Dragonfall PC-RELOADED

 

Shadowrun Dragonfall pc cover small دانلود بازی Shadowrun: Dragonfall برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 در دنیای Castlevania شخصیت های مختلفی وجود دارند که از شخصیت پردازی عمیق برخوردار هستند، یکی از آنها Gabriel Belmont است که در دو نسخه با دو محوریت متفاوت نقش آفرینی می کند. در اولین نسخه، Lords Of Shadow، شاهد رشادت ها و شاید حماقت های وی هستیم که او را همانند قهرمانی که تنها به فکر رسیدن به آرامش است، برایمان معرفی می کند. شاید حس انتقامی که گابریل در وجودش احساس می کند او را بیشتر به سیاهی می کشاند تا به روشنایی و آرامش، چه دانید؟! بعد از اتفاقات مختلف و حوادثی که گابریل با آنها رو به رو می شود، شاهد سیاه تر شدن داستان و گرایش آن به تخریب قهرمان هستیم که کم کم به درون او رخنه می کند. در نهایت و با مبارزاتی که شاهد آنها هستیم، تاریکی قطرات آلوده خود را که سر منشاء تاریکی هستند درون گابریل که تا پایان بازی به قهرمانی به یاد ماندنی تبدیل شده بود، منتقل می کند. این فرآیند او را به موجودی غیر قابل پیش بینی تبدیل می کند که در نهایت باعث انزوا و گوشه گیری وی می شود که زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. در جایی که شیطان دوباره بازگشته تا فرمان روا شود، تنها یک شجاع دل که گزند زیادی از او دیده، توان مقابله با وی را می تواند داشته باشد، کسی که دیگر از Lords Of Shadow گذشته و به Prince Of Darkness رسیده است.

Castlevania: Lords of Shadow 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Castlevania 2 lords of shadow pc cover دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بیگانگان به زمین حمله کرده اند تا سیاره را از منابعش خالی کنند و سیاره ی درحال نابودی خود را نجات دهند. این بازی شامل ۱۶ سطح، ۴۰۰ مرحله و گروهی از تفنگ های بی نظیر می باشد و شما باید به هک، بریدن و شلیک به سمت زنده ماندن و پیروزی پیش بروید. بازی دارای سبک ۳بعدی می باشد.

Humanity Asset PC-HI2U

 

Humanity Asset pc cover دانلود بازی Humanity Asset برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بازی زیبای History Legends of War در استودیو بازیسازی Enigma ساخته شده است. یک بازی استراتژیکی خوب برای کنسول ها می باشد که کمبود این سبک رو در کنسول ها جبران میکند. موضوع این بازی باز بر میگردد به جنگ جهانی دوم که سوژه اکثر بازی های استراتژیکی می باشد. در این بازی شما میتوانید کنترل تک تک نیروهای خود را داشته باشید و ان ها را برای پیروزی در جنگ هدایت کنید. History Legends of War 2014 : افسانه یک جنگ تنها یک بازی نیست.داستان و روایت مردانیست که در جنگ جهانی دوم جانشان را برای دفاع از مرز و بومشان دادند.Maximum Family Games تقدیم میکند.یک بازی استراتژیک زیبا و حماسی از جنگ جهانی دوم زمانی که غرب اروپا درگیر جنگ وحشتناکی شده بود و در آستانه ویرانی قرار داشت.نبرد شما از سواحل بلژیک تا فرانسه ادامه خواهد داشت و باید با مهارت و استراتژیک مناسب خود تیم و گروهتان بر دشمن غلبه کنید و پیروز شوید و زمینها را آزاد کنید.گرافیک بازی بسیار عالیست و نوید یک بازی استراتژیکی زیبا را میدهد.

HISTORY LEGENDS OF WAR PC-POSTMORTEM

 

HISTORY LEGENDS OF WAR pc cover small دانلود بازی HISTORY LEGENDS OF WAR برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی
.: Weblog Themes By PayamBlog :.